Reklamačný poriadok



ZÁRUČNÁ LEHOTA a REKLAMAČNÝ PORIADOK


V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je chybný alebo poškodený, oznámte zistené chyby čo najskôr predávajúcemu e-mailom na adresu info@topanky-detske.sk , prípadne telefonicky alebo písomne ​​na adresu uvedenú v kontaktoch.

  • a/ Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený po vzájomnej dohode a po zaslaní reklamovaného tovaru na našu adresu na náklady predávajúceho.
  • b/ Tovar musí byť dodaný kompletne, tak ako bol prevzatý od predávajúceho.
  • c/ Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z nesprávneho nakladania s tovarom, nesprávneho ošetrenie a akýchkoľvek zásahov, ani za škody spôsobené vonkajšími udalosťami. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytovaná záruka.
  • d/ Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijímaný iba čistý.
  • e/ Na tovar poskytujeme záručnú lehotu danú zákonom – 24 mesiacov.
  • f/  Reklamačná lehota sa počíta odo dňa doručenia tovaru predávajúcemu.  


POSTUP PRI REKLAMÁCII


  • a/ Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
  • b/ Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu.
  • c/ Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a variabilný symbol vašej objednávky.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku. Záručná lehota a reklamačný poriadok sa riadia všeobecne platnými právnymi predpismi. 

4,94

Čo o nás hovoria naši zákazníci

Peter Šály 18.03.2023
Overená recenzia
Všetko prebehlo tak ako malo. Topánočky sú super
Monika Pavlová 17.03.2023
Overená recenzia
Boty krásně sedí na nožce, jen jsem museli koupit o číslo větší. Neseděla nám velikost dle měřící tabulky.
Alena 17.03.2023
Overená recenzia
Eshop je veľmi kvalitný, skvelý výber topánok, rýchle dodanie. Určite objednám znova.
facebook