Rady pri nákupe, vrátenie tovaru, reklamácie


 

AKO ODMERAŤ NOHU A VYBRAŤ ZODPOVEDAJÚCU VEĽKOSŤ?


Internetový predaj má zásadnú nevýhodu, že si vaše dieťa obuv nemôže vyskúšať. Preto sme pre vás pripravili rady pre výber obuvi, ktoré vám pomôžu s výberom správnej veľkosti. Pretože sa udávaná veľkosť môže u rôznych výrobcov líšiť, odporúčame vždy pred zakúpením nových topánok premerať veľkosť chodidla.

Pri výbere detskej obuvi je najdôležitejšie správne vybrať jej veľkosť, ktorá zaručuje nohe zdravý vývoj a rast. Detská noha rastie, ale obuv nie. Pre všetkých rodičov je iste veľmi dôležité pravidelne kontrolovať, či dieťa z obuvi nevyrástlo. U predškolákov a mladších školákov raz za dva až tri mesiace, u starších školákov po štyroch až piatich mesiacoch. Pre správne a pohodlné meranie existuje niekoľko metód, ale na základe našich skúseností odporúčame nasledovné:

  • 1. Postavte dieťa v tenkých ponožkách alebo bosou nohou na papier a ceruzkou mu obkreslite obe nohy. Ceruzku držte kolmo na podložku, aby nedošlo k skresleniu obrysu nohy. Obkreslite obe nohy, pretože takmer každý človek má jednu nohu dlhšiu a pre správne určenie veľkosti detskej obuvi je potrebné vychádzať z tej dlhšej.
  • 2. Označte si stred päty a stred najdlhšieho prsta a zmerajte vzdialenosť týchto dvoch bodov.
  • 3. Pre zistenie potrebnej veľkosti detskej obuvi je k nameranej dĺžke ešte navyše potrebné pripočítať takzvaný nadmerok v dĺžke 10 – 12 mm pre letnú a celoročnú obuv. U zimnej obuvi môže byť nadmerok až 15 mm
  • 4. Po pripočítaní nadmerku zistíte, aký rozmer má mať vnútornú časť obuvi.
  • 5. Ak si aj napriek tomu nie ste istí výberom správnej veľkosti, môžete nás kontaktovať a my vám radi poradíme.

Detskú obuv predávame už niekoľko rokov a za ten čas sme získali mnoho skúseností. Snažíme sa vám výber detskej obuvi zjednodušiť a pomôcť vám vybrať správnu veľkosť. U každého modelu uvádzame veľkosť stanovenú výrobcom a vnútorný rozmer, ktorý sami dôkladne meriame.

 

 

JE MOŽNÉ VYMENIŤ OBUV ZA INÚ VEĽKOSŤ?

Snažíme sa svojim zákazníkom vždy vychádzať v ústrety, a ak sa stane, že vybraná veľkosť obuvi nevyhovuje, môžete ju vymeniť za veľkosť inú. Je nutné urobiť si novú objednávku a vybrať požadovanú veľkosť a obuv ktorú vraciate, potom pošlite doporučene na našu adresu a pripíšte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze. Kus za kus neměníme- nesedí nám potom faktúry a nemáme to ako doložiť do účtovníctva, ďakujeme za pochopenie.


Veškeré zboží k nám do ČR můžete posílat přes Zásilkovnu nebo na adresu prodejny.

Botatex
náměstí  Msgre. Šrámka 1826/5
Ostrava 70200


Vrátit zboží můžete také přes Zásilkovnu. Stačí vyplnit kdo/co vrací (níže je k vytištění formulář k vrácení, ten Vám ve zmenšené podobě dorazí také v balíčku) a nezapoměňte na číslo účtu, kam náslevně vrátíme platbu. Snadná a levná cesta, jak zboží poslat zpět k nám je prostřednictvím Zásilkovny- za tuto službu Vám následně odečteme 2 Euro z vráceného zboží, obsluze stačí nadiktovat kód 97853076 a oni vše vyřídí za Vás. Seznam poboček, kde můžete balík odeslat najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky. Zásilkovnu můžete využít, i pokud k Vám balík putoval jiným přepravcem.

I zde je nutné do balíčku přidat info k vrácení:


Formulář ke vrácení najdete zde:
 Vrácení zboží(2).pdf

Vkládejte formulář, prosím, vždy do krabice s vrácenou obuví- nelepte ho na balík apod.,díky za pochopení.

Prosíme o strpení- balíčky na pobočce Zásilkovny vyzvedáváme 1x týdně (většinou ve čtvrtek) a následně je postupně rozbalujeme a vracíme platby. Ze zákona máme na vrácení platby 14 dní od převzetí balíčku, buďte tedy prosím, trpěliví, moc děkujeme:-)


KEDY MÔŽEM OČAKÁVAŤ ZÁSIELKU?


Všetky objednávky sa snažíme vybaviť v čo najkratšom možnom čase. To znamená, že ich posielame najneskôr do druhého pracovného dňa od prijatia platby na náš účet, alebo pri platbe na dobierku do druhého dňa po prijatí objednávky. Všetky zásielky odosielame ako obchodný balík, u ktorého Slovenská pošta garantuje dodaciu lehotu do druhého pracovného dňa od dátumu podania. Ak ste pri registrácii vyplnili svoje tel. číslo, potom vám pred dodaním príde informatívna SMS o čase doručenia. Ak sa vám stane, že obchodný balík nepríde do 3 pracovných dní, apelujte najprv na svoju pobočku Slovenskej pošty, pretože sa niekedy stáva, že nedostanete do schránky informáciu o doručení. Ak aj napriek tomu zásielku nedostanete, napíšte nám a my vám pošleme číslo balíka a informáciu, kde sa balík nachádza.

 

AKO MÁM POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII?


Na všetok tovar, ktorý ponúkame, sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.
Postup pri reklamácii :

  • 1. Informujte nás o reklamácii emailom.
  • 2. Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu.
  • 3. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a variabilný symbol svojej objednávky a priložte doklad o kúpe, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou každej objednávky a slúži ako záručný list, prípadne aj číslo svojho účtu, ak si budete priať vrátiť peniaze.
Formulár k reklamácii si môžete stiahnuť tu :Reklamace pdf(3).pdf
Vkladajte formulár, prosím, vždy do krabice s vrátenou obuvi- nelepte ho na balík atď., Vďaka za pochopenie.




 Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku. Záručná lehota a reklamačný poriadok sa riadia všeobecne platnými právnymi predpismi. 

 

 Veškeré zboží k nám do ČR je nutné posílat přes Zásilkovnu- postup, jak na to je zde níže:

Vrátit zboží můžete také přes Zásilkovnu. Stačí vyplnit kdo/co vrací (níže je k vytištění formulář k vrácení, ten Vám ve zmenšené podobě dorazí také v balíčku) a nezapoměňte na číslo účtu, kam náslevně vrátíme platbu. Snadná a levná cesta, jak zboží poslat zpět k nám je prostřednictvím Zásilkovny- za tuto službu Vám následně odečteme 2 Euro z vráceného zboží, obsluze stačí nadiktovat kód 97853076 a oni vše vyřídí za Vás. Seznam poboček, kde můžete balík odeslat najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky. Zásilkovnu můžete využít, i pokud k Vám balík putoval jiným přepravcem.

I zde je nutné do balíčku přidat info k vrácení:


Formulář ke vrácení najdete zde:
 Vrácení zboží(2).pdf

Vkládejte formulář, prosím, vždy do krabice s vrácenou obuví- nelepte ho na balík apod.,díky za pochopení.

Prosíme o strpení- balíčky na pobočce Zásilkovny vyzvedáváme 1x týdně (většinou ve čtvrtek) a následně je postupně rozbalujeme a vracíme platby. Ze zákona máme na vrácení platby 14 dní od převzetí balíčku, buďte tedy prosím, trpěliví, moc děkujeme:-)


MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR BEZ UDANIA DÔVODU?


Kupujúci má právo podľa § 53 ods. 7 občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia zásielky. Na vrátenie tovaru v lehote 14 dní bez udania dôvodu má zákazník právo vždy, ak kupuje vec cez internet. Vrátiť bez udania dôvodu možno jen nový tovar. Tovar zasiela odberateľ na vlastné náklady doporučene na adresu dodávateľa. Potom sú mu vrátené peniaze za tovar a pri vrátení celej objednávky, tiež za poštovné. Ak vrátíte len časť objednávky, potom poštovné nebude uhradené a ak bude porušená podmienka pre poštovné zadarmo- objednávka musí byť nad 195 Euro, tak bude z vráteného tovaru odpočítané. Ďakujeme za pochopenie.

 

Veškeré zboží k nám do ČR je nutné posílat přes Zásilkovnu- postup, jak na to je zde níže:

Vrátit zboží můžete také přes Zásilkovnu. Stačí vyplnit kdo/co vrací (níže je k vytištění formulář k vrácení, ten Vám ve zmenšené podobě dorazí také v balíčku) a nezapoměňte na číslo účtu, kam náslevně vrátíme platbu. Snadná a levná cesta, jak zboží poslat zpět k nám je prostřednictvím Zásilkovny- za tuto službu Vám následně odečteme 2 Euro z vráceného zboží, obsluze stačí nadiktovat kód 97853076 a oni vše vyřídí za Vás. Seznam poboček, kde můžete balík odeslat najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky. Zásilkovnu můžete využít, i pokud k Vám balík putoval jiným přepravcem.

I zde je nutné do balíčku přidat info k vrácení:


Formulář ke vrácení najdete zde:
 Vrácení zboží(2).pdf

Vkládejte formulář, prosím, vždy do krabice s vrácenou obuví- nelepte ho na balík apod.,díky za pochopení.

Prosíme o strpení- balíčky na pobočce Zásilkovny vyzvedáváme 1x týdně (většinou ve čtvrtek) a následně je postupně rozbalujeme a vracíme platby. Ze zákona máme na vrácení platby 14 dní od převzetí balíčku, buďte tedy prosím, trpěliví, moc děkujeme:-)



AKO NAKUPOVAŤ?

Nakupovať môžete ako registrovaný aj neregistrovaný zákazník. Po vložení tovaru do košíka a vyplnení potrebných údajov dôjde k uloženiu a odoslaniu objednávky. Po odoslaní objednávky vám príde automatický e-mail s potvrdením o prijatí objednávky (ide o informatívny e-mail).
Potom počkajte na ďalšiu správu, ktorou vás budeme informovať o dostupnosti tovaru. Všetok tovar máme skladom, ale predávame prostredníctvom viacerých obchodov. Preto
s platbou vyčkajte na potvrdenie objednávky. Po spracovaní vašej objednávky vám pošleme potvrdenie o dostupnosti tovaru a žiadosť o uhradenie sumy. Pri platbe prosím uveďte ako variabilný symbol číslo objednávky pre rýchlejšiu identifikáciu platby. Ďalší e-mail, ktorý od nás dostanete, bude informácia o prijatí platby a odoslaní zásielky.

 

facebook