Rady pri nákupe, vrátenie tovaru, reklamácie
Vrátenie tovaru a reklamácie
Rady pri nákupe
Výmena nie je možná. Všetko sa rieši vrátením nesediaceho tovaru + novou objednávkou- viď. formulár vrátenia tovaru vyššie.
Reklamácie prosím posielajte iba cez náš štítok Zásielkovne a teda na naše náklady, kedy následne nič nebudeme zákazníkovi odčítať.
Topánky pre reklamáciu očistite (nikdy ich neperte!, ale neposielajte ich od bahna, piesku a pod.- následne Vás budeme kontaktovať pre uhradenie nového poštovného, kedy Vám ich vrátime a Vy si ich očistíte doma alebo Vám ponúkneme očistenie u nás za cenu 2 Euro! ).
Vrátený tovar prosíme riadne zabaliť a je nutné, aby tovar mal pôvodný krabici-berte prosím na vedomie, že tovar po Vás kúpi ďalší zákazník a preto nie je možné vracať ho bez krabíc alebo na krabice lepiť etikety a písať adresy-je teda nutné použiť obalový materiál . V prípade vratky bez krabice alebo jej zničenia budeme účtovať špeciálny poplatok 4 Euro !
Nie je možné vracať viac objednávok dohromady.
Výmenu, reklamáciu aj vrátenie tovaru je možné vybaviť aj na našej predajni.
Reklamácie ani vrátenie tovaru nie je možné posielať na výdajné miesta Zásielkovne, Balíkovne, DPD, PPL atď., takto zaslané balíky z časových dôvodov nevyzdvihneme!
Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu:-)