Vrátenie tovaru, reklamácie

Vrátenie tovaru a reklamácie 

Rady pri nákupe

Výmena nie je možná. Všetko sa rieši vrátením nesediaceho tovaru + novou objednávkou- viď. formulár vrátenia tovaru vyššie.

 

Reklamácie prosím posielajte iba cez náš štítok Zásielkovne a teda na naše náklady, kedy následne nič nebudeme zákazníkovi odčítať.

Topánky pre reklamáciu očistite (nikdy ich neperte!, ale neposielajte ich od bahna, piesku a pod.- následne Vás budeme kontaktovať pre uhradenie nového poštovného, kedy Vám ich vrátime a Vy si ich očistíte doma alebo Vám ponúkneme očistenie u nás za cenu 2 Euro! ).

  Vrátený tovar prosíme riadne zabaliť a je nutné, aby tovar mal pôvodný krabici-berte prosím na vedomie, že tovar po Vás kúpi ďalší zákazník a preto nie je možné vracať ho bez krabíc alebo na krabice lepiť etikety a písať adresy-je teda nutné použiť obalový materiál . V prípade vratky bez krabice alebo jej zničenia budeme účtovať špeciálny poplatok 4 Euro !

 Nie je možné vracať viac objednávok dohromady.

 Výmenu, reklamáciu aj vrátenie tovaru je možné vybaviť aj na našej predajni.

 Reklamácie ani vrátenie tovaru nie je možné posielať na výdajné miesta Zásielkovne, Balíkovne, DPD, PPL atď., takto zaslané balíky z časových dôvodov nevyzdvihneme!

Na reklamáciu alebo na vrátenie tovaru stačí kliknúť na odkaz na začiatku stránky.  

 Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu:-)

4,96

Čo o nás hovoria naši zákazníci

Anna PETRÁKOVÁ 20.09.2023
Overená recenzia
Rada u vas nakupuji, protze dodani je velmi rychle, boty odpovidaji mereni na detailu a vzdy jsou za dobrou cenu. V pripade nejakych potizi reagujete ihned a neni problem vse vyresit.
Markéta Rejholcová 20.09.2023
Overená recenzia
Spolehlivost, kvalita, a hlavně krásné pohodlné boty!
Katerina Machovska 20.09.2023
Overená recenzia
Vse naprosto v poradku
facebook