Rady pri nákupe, vrátenie tovaru, reklamácie


 

AKO ODMERAŤ NOHU A VYBRAŤ ZODPOVEDAJÚCU VEĽKOSŤ?


Internetový predaj má zásadnú nevýhodu, že si vaše dieťa obuv nemôže vyskúšať. Preto sme pre vás pripravili rady pre výber obuvi, ktoré vám pomôžu s výberom správnej veľkosti. Pretože sa udávaná veľkosť môže u rôznych výrobcov líšiť, odporúčame vždy pred zakúpením nových topánok premerať veľkosť chodidla.

Pri výbere detskej obuvi je najdôležitejšie správne vybrať jej veľkosť, ktorá zaručuje nohe zdravý vývoj a rast. Detská noha rastie, ale obuv nie. Pre všetkých rodičov je iste veľmi dôležité pravidelne kontrolovať, či dieťa z obuvi nevyrástlo. U predškolákov a mladších školákov raz za dva až tri mesiace, u starších školákov po štyroch až piatich mesiacoch. Pre správne a pohodlné meranie existuje niekoľko metód, ale na základe našich skúseností odporúčame nasledovné:

  • 1. Postavte dieťa v tenkých ponožkách alebo bosou nohou na papier a ceruzkou mu obkreslite obe nohy. Ceruzku držte kolmo na podložku, aby nedošlo k skresleniu obrysu nohy. Obkreslite obe nohy, pretože takmer každý človek má jednu nohu dlhšiu a pre správne určenie veľkosti detskej obuvi je potrebné vychádzať z tej dlhšej.
  • 2. Označte si stred päty a stred najdlhšieho prsta a zmerajte vzdialenosť týchto dvoch bodov.
  • 3. Pre zistenie potrebnej veľkosti detskej obuvi je k nameranej dĺžke ešte navyše potrebné pripočítať takzvaný nadmerok v dĺžke 10 – 12 mm pre letnú a celoročnú obuv. U zimnej obuvi môže byť nadmerok až 15 mm
  • 4. Po pripočítaní nadmerku zistíte, aký rozmer má mať vnútornú časť obuvi.
  • 5. Ak si aj napriek tomu nie ste istí výberom správnej veľkosti, môžete nás kontaktovať a my vám radi poradíme.

Detskú obuv predávame už niekoľko rokov a za ten čas sme získali mnoho skúseností. Snažíme sa vám výber detskej obuvi zjednodušiť a pomôcť vám vybrať správnu veľkosť. U každého modelu uvádzame veľkosť stanovenú výrobcom a vnútorný rozmer, ktorý sami dôkladne meriame.

 

 

JE MOŽNÉ VYMENIŤ OBUV ZA INÚ VEĽKOSŤ?

Snažíme sa svojim zákazníkom vždy vychádzať v ústrety, a ak sa stane, že vybraná veľkosť obuvi nevyhovuje, môžete ju vymeniť za veľkosť inú. Je nutné urobiť si novú objednávku a vybrať požadovanú veľkosť a obuv ktorú vraciate, potom pošlite doporučene na našu adresu a pripíšte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze. Kus za kus neměníme- nesedí nám potom faktúry a nemáme to ako doložiť do účtovníctva, ďakujeme za pochopenie.


Všetok tovar k nám do ČR môžete posielať cez Zásilkovna alebo na adresu predajne.

Botatex
náměstí  Msgre. Šrámka 1826/5
Ostrava 70200


Vrátiť tovar môžete tiež cez Zásilkovna. Stačí vyplniť kto / čo vracia (nižšie je na vytlačenie formulár k vrátenie, ten Vám v zmenšenej podobe dorazí aj v balíčku) a nezabudnite na číslo účtu, kam náslevně vrátime platbu. Jednoduchá a lacná cesta, ako tovar poslať späť k nám je prostredníctvom Zásilkovny- za túto službu Vám následne odpočítame 2 Euro z vráteného tovaru, obsluhe stačí nadiktovať kód 97853076 a oni všetko vybaví za Vás. Zoznam pobočiek, kde môžete balík odoslať nájdete na www.zasilkovna.cz/pobocky. Zásilkovna môžete využiť, aj keď k Vám balík putoval iným prepravcom.

Aj tu je nutné do balíčka pridať info k vrátenie:


Formulář ke vrácení najdete zde:
 Vrácení zboží(2).pdf

 

AKO MÁM POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII?


Na všetok tovar, ktorý ponúkame, sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.
Postup pri reklamácii :


  • 1. Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu.
  • 2. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a variabilný symbol svojej objednávky a priložte doklad o kúpe, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou každej objednávky a slúži ako záručný list, prípadne aj číslo svojho účtu, ak si budete priať vrátiť peniaze.
Formulár k reklamácii si môžete stiahnuť tu :Reklamace pdf(3).pdf
Vkladajte formulár, prosím, vždy do krabice s vrátenou obuvi- nelepte ho na balík atď., Vďaka za pochopenie.




 Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku. Záručná lehota a reklamačný poriadok sa riadia všeobecne platnými právnymi predpismi. 

 

 

MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR BEZ UDANIA DÔVODU?


Kupujúci má právo podľa § 53 ods. 7 občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia zásielky. Na vrátenie tovaru v lehote 14 dní bez udania dôvodu má zákazník právo vždy, ak kupuje vec cez internet. Vrátiť bez udania dôvodu možno jen nový tovar. Tovar zasiela odberateľ na vlastné náklady doporučene na adresu dodávateľa. Potom sú mu vrátené peniaze za tovar a pri vrátení celej objednávky, tiež za poštovné. Ak vrátíte len časť objednávky, potom poštovné nebude uhradené a ak bude porušená podmienka pre poštovné zadarmo- objednávka musí byť nad 195 Euro, tak bude z vráteného tovaru odpočítané. Ďakujeme za pochopenie.

 

Vrátiť tovar môžete tiež cez Zásilkovna. Stačí vyplniť kto / čo vracia (nižšie je na vytlačenie formulár k vrátenie, ten Vám v zmenšenej podobe dorazí aj v balíčku) a nezabudnite na číslo účtu, kam náslevně vrátime platbu. Jednoduchá a lacná cesta, ako tovar poslať späť k nám je prostredníctvom Zásilkovny- za túto službu Vám následne odpočítame 2 Euro z vráteného tovaru, obsluhe stačí nadiktovať kód 97853076 a oni všetko vybaví za Vás. Zoznam pobočiek, kde môžete balík odoslať nájdete na www.zasilkovna.cz/pobocky. Zásilkovna môžete využiť, aj keď k Vám balík putoval iným prepravcom.





 

facebook