Vrátenie tovaru, reklamácie
Vrátenie tovaru a reklamácie
Rady pri nákupe
Na reklamáciu (tovar nosený vykazujúcu vadu) alebo na vrátenie tovaru (tovar len doma vyskúšaný) stačí kliknúť na oranžové odkazy vyššie.
Výmena kus za kus nie je možná. Všetko sa rieši vrátením nesediaceho tovaru + novou objednávkou- viď. formulár vrátenia tovaru a reklamácie vyššie.
Na vybavenie Vašej vratky máme lehotu 14 dní od prevzatia balíčka. Prosíme, neurgujte nás ani emailom ani telefonicky. Pokiaľ potrebujete pre svoju potrebu vedieť, či sme balíček v poriadku obdržali, zistíte to pomocou svojho sledovacieho čísla na podacom lístku. Ďakujeme za pochopenie a rešpektovanie tejto žiadosti.
Reklamácie e-shopových objednávok, prosím, posielajte iba cez náš štítok Zásielkovne a teda na naše náklady, kedy následne nič nebudeme zákazníkovi odčítať.
Topánky pre reklamáciu očistite (nikdy ich neperte!, ale neposielajte ich od bahna, piesku a pod.- následne Vás budeme kontaktovať pre uhradenie nového poštovného, kedy Vám ich vrátime a Vy si ich očistíte doma alebo Vám ponúkneme očistenie u nás za cenu 2 Euro ! ).
Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
Pokiaľ vraciate len časť tovaru z objednávky, vrátime Vám na účet cenu za tento tovar. Pokiaľ bola týmto vrátením porušená podmienka na dopravu zadarmo, odpočítame dopravné od sumy, ktorú budeme vracať. Doprava zadarmo je len pri objednávke nad 195 Euro - platí len pre zákazníkov z Česka a Slovenska.
Vrátený tovar prosíme riadne zabaliť a je nutné, aby tovar mal pôvodný krabici-berte prosím na vedomie, že tovar po Vás kúpi ďalší zákazník a preto nie je možné vracať ho bez krabíc alebo priamo na krabice lepiť etikety a písať adresy- je teda nutné použiť obalový materiál. V prípade vratky bez krabice alebo jej zničenia (myslené popísanie adresou a polepenie etiketou) budeme účtovať špeciálny poplatok 4 Euro !
Nie je možné vracať viac objednávok dohromady.
Výmenu, reklamáciu aj vrátenie tovaru je možné vybaviť aj na našej predajni.
Reklamácie ani vrátenie tovaru nie je možné posielať na výdajné miesta Zásielkovne, Balíkovne, DPD, PPL atď., takto zaslané balíky z časových dôvodov nevyzdvihneme!
Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu:-)