Vrátenie tovaru a reklamácie
Nie ste so zakúpeným tovarom spokojní? Zvolili ste zlú veľkosť alebo sa Vám tovar jednoducho nepáči?
To nás veľmi mrzí. Ale vyjdeme Vám, čo najviac v ústrety.
Do 30 dní od zakúpenia môžete vyskúšané a nenosené (to znamená vonku nepoužitý tovar!), čistý tovar (ideálne v pôvodnom obale a riadne zabalený) vrátiť späť do nášho e-shopu. A my urobíme všetko pre to, aby bol pre Vás proces vrátenia tovaru alebo reklamácie čo najjednoduchší.
!!!! Rozdiel reklamácie x vrátenie tovaru !!!!
Reklamácia - tovar nosený vykazujúci vadu x Vrátenie tovaru - tovar len doma vyskúšaný
Reklamácie prosím posielajte cez náš štítok Zásielkovne (a teda na naše náklady, kedy následne nič nebudeme zákazníkovi odčítať) - nutné navoliť !
Reklamácie prosím posielajte cez náš štítok Zásielkovne (a teda na naše náklady, kedy následne nič nebudeme zákazníkovi odčítať) - nutné navoliť !
Topánky pre reklamáciu očistite (nikdy ich neperte!, ale neposielajte ich od bahna, piesku a pod.- následne Vás budeme kontaktovať pre uhradenie nového poštovného, kedy Vám ich vrátime a Vy si ich očistíte doma alebo Vám ponúkneme očistenie u nás za cenu 2 Euro! ).
Máme pre Vás lacný a rýchly spôsob vrátenia tovaru cez Zásielkovňu.
Postup pre vrátenie cez Zásielkovňu - je nutné nahrať naozaj podľa postupu, nemáme žiadne kódy na vrátenie atď:
Vyplňte prosím Vašu adresu (ulica a číslo domu) a vďaka tomu Vám odporučíme najbližšiu pobočku Zásielkovne (môžete však poslať z akejkoľvek inej, ktorá je podacím miestom), nie je možné vkladať balíčky do Z-boxov, potom už len stačí si vo formulári nižšie vygenerovať štítok- ten buď vytlačíte alebo ak nemáte možnosť tlače, potom opíšete číslo zásielky, ktoré je uvedené pod čiarovým kódom a ďalej je teda nutné odniesť tovar na Vami zvolenú pobočku Zásielkovne. Na mieste nič neplatíte, my Vám potom z peňazí za vrátený tovar odpočítame 70 Kč (3 Eur). Odoslať balík touto cestou môžete aj keď k Vám putoval iným prepravcom.
Postup pre vrátenie cez Zásielkovňu - je nutné nahrať naozaj podľa postupu, nemáme žiadne kódy na vrátenie atď:
Vyplňte prosím Vašu adresu (ulica a číslo domu) a vďaka tomu Vám odporučíme najbližšiu pobočku Zásielkovne (môžete však poslať z akejkoľvek inej, ktorá je podacím miestom), nie je možné vkladať balíčky do Z-boxov, potom už len stačí si vo formulári nižšie vygenerovať štítok- ten buď vytlačíte alebo ak nemáte možnosť tlače, potom opíšete číslo zásielky, ktoré je uvedené pod čiarovým kódom a ďalej je teda nutné odniesť tovar na Vami zvolenú pobočku Zásielkovne. Na mieste nič neplatíte, my Vám potom z peňazí za vrátený tovar odpočítame 70 Kč (3 Eur). Odoslať balík touto cestou môžete aj keď k Vám putoval iným prepravcom.
Pokiaľ nám takto vrátite väčšiu zásielku (nad 5 párov obuvi- teda aj 5), bude doprava doúčtovaná individuálne a to vo výške 150 Kč ( 6 Euro).
Na vybavenie Vašej vratky máme lehotu 14 dní od prevzatia balíčka. Prosíme, neurgujte nás ani emailom ani telefonicky. Pokiaľ potrebujete pre svoju potrebu vedieť, či sme balíček v poriadku obdržali, zistíte to pomocou svojho sledovacieho čísla na podacom lístku. Ďakujeme za pochopenie a rešpektovanie tejto žiadosti.
Vrátený tovar prosíme riadne zabaliť a je nutné, aby tovar mal pôvodný krabici-berte prosím na vedomie, že tovar po Vás kúpi ďalší zákazník a preto nie je možné vracať ho bez krabíc alebo na krabice lepiť etikety a písať adresy-je teda nutné použiť obalový materiál . V prípade vratky bez originálnej krabice alebo jej zničenia - myslené potrhanie, polepenie izolepou (nie našou, ktorú krabice spájame) alebo adresným štítkom alebo popísaním adresou, potom budeme účtovať špeciálny poplatok 4 euro.
Ak si zvolíte vlastnú dopravu, tak v tom prípade posielajte zásielku tu:
Botatex nám. Msgre Šrámka 1826/5
Ostrava 70200